Csincsilla-lak

Jó tanácsok a csincsilla tartással kapcsolatban . Csincsilláim élete, mindennapjaik képekben. Eladó csincsilláim. Tehát......CSINCSILLA minden mennyiségben!

Újdonságok

- Új képek

- Eladó kis füzetecske kezdő csincsillások részére, 1000Ft/db ! Saját készítésű, akit érdekel keressen meg a részletek miatt a spanagnes@gmail.com email címen.

Friss topikok

  • aranyhal11: @kriszti-kee: Szia! A hófehér Wilson White szinte lehetetlen. Mindegyikben van valahol egy kis s... (2009.11.03. 14:42) Pink White / Piros szemű fehér
  • Andee14: Mióta két tányérba adom, nem vesznek össze, és én úgy szoktam h mindig este adok két marékkal, kör... (2009.01.22. 16:11) Társas lények

2008.02.03. 22:55 aranyhal11

Ingrid emlékére

Ingrid az első Wilson csinim volt. Nagy kihívás volt számomra. Nem volt épp szelíd csini. Az előző gazdája kereskedésből vette, a nála lévő csinik, meg folyton bántották, ezért a gazdi úgy döntött, költöznie kell. Ekkor került hozzám (2006 márciusa). Az egyik legszebb wilson csini volt. Mikor benyúltam a ketrecbe folyton le akart pisilni. Kitartó és nehéz munkával sikerült megszelídítenem annyira, hogy meg tudtam fogni, sőt örült neki, mikor foglalkoztam vele. Ezek után sikeresen összeszoktattam Színésszel és Gombóccal. Nagyon jól kijöttek egymással. Ám a nyáron, egyik hétvégén arra a hírre kellett haza mennem, hogy ismeretlen okok miatt elpusztult. Még meleg sem volt, nem lehet arra fogni. Sajnos semmi információm nem volt a koráról, mert az előző gazdi sem tudta.  Ingrid halála után 1,5 évig nem találtam olyan wilson csinit, aki annyira megfogott volna, mint ő. Sajnos ittléte alatt nem sikerült élvezhető képet csinálnom róla, amik lettek azok telefonosak és elég rossz minőségűek. Ezért olyan képet tettem fel, ami ide kerülése előtt készült. Bárcsak láthattátok volna, miután nálam rendbe jött a bundája és élvezettel játszott a csajokkal.

Szólj hozzá!

Címkék: in memorian


A bejegyzés trackback címe:

https://csincsillalak.blog.hu/api/trackback/id/tr72320622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása