Csincsilla-lak

Jó tanácsok a csincsilla tartással kapcsolatban . Csincsilláim élete, mindennapjaik képekben. Eladó csincsilláim. Tehát......CSINCSILLA minden mennyiségben!

Újdonságok

- Új képek

- Eladó kis füzetecske kezdő csincsillások részére, 1000Ft/db ! Saját készítésű, akit érdekel keressen meg a részletek miatt a spanagnes@gmail.com email címen.

Friss topikok

  • aranyhal11: @kriszti-kee: Szia! A hófehér Wilson White szinte lehetetlen. Mindegyikben van valahol egy kis s... (2009.11.03. 14:42) Pink White / Piros szemű fehér
  • Andee14: Mióta két tányérba adom, nem vesznek össze, és én úgy szoktam h mindig este adok két marékkal, kör... (2009.01.22. 16:11) Társas lények

2008.01.18. 19:15 aranyhal11

Luna mesél

Az Luna egy dumás kiscsaj. Mikor délután haza megyek már vár rám és elkezd mesélni. Én is beszélek hozzá amire válaszol, mintha azt mesélné, mi történt amíg nem voltam otthon. Meséltem a páromnak is , milyen jókat szoktunk beszélgetni. Gondolta ő is beszélget vele, ám Luna nem akart és a második szó után szembe pisilte. :D

Szólj hozzá!

Címkék: storyk


A bejegyzés trackback címe:

https://csincsillalak.blog.hu/api/trackback/id/tr73295573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása