Csincsilla-lak

Jó tanácsok a csincsilla tartással kapcsolatban . Csincsilláim élete, mindennapjaik képekben. Eladó csincsilláim. Tehát......CSINCSILLA minden mennyiségben!

Újdonságok

- Új képek

- Eladó kis füzetecske kezdő csincsillások részére, 1000Ft/db ! Saját készítésű, akit érdekel keressen meg a részletek miatt a spanagnes@gmail.com email címen.

Friss topikok

  • aranyhal11: @kriszti-kee: Szia! A hófehér Wilson White szinte lehetetlen. Mindegyikben van valahol egy kis s... (2009.11.03. 14:42) Pink White / Piros szemű fehér
  • Andee14: Mióta két tányérba adom, nem vesznek össze, és én úgy szoktam h mindig este adok két marékkal, kör... (2009.01.22. 16:11) Társas lények

2008.01.12. 13:59 aranyhal11

Zeusz

2007.01.05 - 2012.09.27.

 

Zeusz wilson white silver fiú. 2007 febr. 24-én tenyésztőtől érkezett. Az ő története elég kacifántos. Nem is ilyen csinit akartam. Le volt foglalva egy nagyon szép mozaik fiú csini, aki sajnos az egyik szemére megbetegedett. A szüleim nem engedték meg, hogy úgy elhozzam. Ezért feladtam egy hirdetést, hogy wilson white fiú csinit keresek.
Nézem a leveleimet, új levél. Irt a srác, hogy neki van egy silver fiú csinije elég ritkaság, hogy nem érdekel-e. De tudnem kell, ha lány lenne, megtartotta volna. Sokáig vívódtam, hogy mi legyen hiszen én még az előző csinibe volta "szerelmes". Nehéz szívvel, még a másik után vágyódva elfogadtam az ajánlatot. Mikor eljött az idő, hogy el lehetett hozni nagyon izgatott voltam, hiszen még képet sem kaptam róla.
Mikor megláttam, tudtam, hogy jól döntöttem. Egyébként még most is látszik rajta, hogy kiskorában nem volt igazán emberekhez szokva. Kicsit félénk még mindig (lehet ez már az asszony fenyítései miatt is van). Egy kis örökmozgó és nagyon hamar megtanulta, hogy a nasi jó dolog. És emellett egy nagy szabaduló művész. A legkisebb résen is ki tudja magát préselni. 

 

Szólj hozzá!

Címkék: in memorian


A bejegyzés trackback címe:

https://csincsillalak.blog.hu/api/trackback/id/tr6294548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása