Csincsilla-lak

Jó tanácsok a csincsilla tartással kapcsolatban . Csincsilláim élete, mindennapjaik képekben. Eladó csincsilláim. Tehát......CSINCSILLA minden mennyiségben!

Újdonságok

- Új képek

- Eladó kis füzetecske kezdő csincsillások részére, 1000Ft/db ! Saját készítésű, akit érdekel keressen meg a részletek miatt a spanagnes@gmail.com email címen.

Friss topikok

  • aranyhal11: @kriszti-kee: Szia! A hófehér Wilson White szinte lehetetlen. Mindegyikben van valahol egy kis s... (2009.11.03. 14:42) Pink White / Piros szemű fehér
  • Andee14: Mióta két tányérba adom, nem vesznek össze, és én úgy szoktam h mindig este adok két marékkal, kör... (2009.01.22. 16:11) Társas lények

2008.03.16. 11:56 aranyhal11

Garrow

Tegnap este megérkezett Garrow. Az út egy kicsit kacifántos volt és sokfelé járt közben. Miután elhoztuk Edinától tápért mentünk. Hozzá kell tennem ez mind Pesten történt péntek este. Már a táp is nálunk volt, akkor elindultunk a páromhoz. A páromtól másnap reggel jöttem el. Beérkezett az IC Pécsre. Az első utam nem haza vezetett, hanem a melóhelyre, ugyanis délutános voltam.
Garrow-t útközben elég sokan megcsodálták, éppúgy a vonaton, mint a kórházban. Szerencsém volt, mert előbb el lettem engedve a gyakorlatról. A 22:30-as busz helyett haza tudtam jönni a 19:30-sal. A buszon majdnem fenn maradtam, olyan kényelmesen ültem. Hirtelen eszméltem csak fel, hogy le kellene szállnom. Már csak pár perc séta és megérkeztünk haza. Itthon mindenkinek tetszett az új jövevény. Előkészítettem a helyét és azonnal birtokba is vette.
Még kicsit félős, de ez nem is csoda. :D
Loncival és Pankával él együtt, egész kis háreme van a lurkónak. Gyönyörű bézs férfivé cseperedett.

2 komment

Címkék: in memorian


A bejegyzés trackback címe:

https://csincsillalak.blog.hu/api/trackback/id/tr47383019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HáBé 2008.03.17. 08:27:55

Nagyon jóképű a srác, csinos a rucija is. Őszintén remélem, hogy a három grácia is így fog hozzáállni.
Légyszi mondd meg nekik, hogy azt üzenem, embereljék (csincsillásolják :) ) már meg magukat, ne legyen több botrány, nem szabad bántani a többi csineszt!!! A videokat Kormiról majd kommentáld, ha megnézted, jó? Kíváncsi vagyok a véleményedre.

aranyhal11 2008.03.17. 16:56:31

Köszönöm szépen a dícséretet, átadom az illetékesnek ;)
süti beállítások módosítása